piątek, 26 września 2014

Wiklina papierowa

Hej!
Jejku, jak ten czas szybko leci. Ledwo co skończyły się wakacje, a już rok szkolny rozkręcił się na dobre. No, ale nic. Takie życie i nic się na to nie poradzi. Dzisiaj w ramach oderwania się od szkolnych problemów przygotowałam dla Was post z serii "Sztuka". Dokładniej to post będzie dotyczyć tworzenia przedmiotów codziennego użytku z papieru, tak zwanej: "Papierowej wikliny".

Od czego zacząć? Proponuję zacząć od zbierania gazet. Podczas pracy to właśnie one będą nam najbardziej potrzebne jako główny "surowiec". ;)

Podobnie jak przy poprzedni poście dotyczącym sztuki, a właściwie technik, które można wykorzystać podczas zabawy "zrób to sam". Znalazłam dla Was filmiki z instrukcją na youtube: 
Krok pierwszy to skręcanie rurek z papieru
Kolejne kroki różnią się od siebie w zależności od tego co chcielibyśmy wykonać. Znalazłam dla Was kilka propozycji, ale jeśli chcielibyście zrobić przedmiot, na który ja nie zwróciłam uwagi, to wystarczy poszperać w internecie, na pewno znajdziecie odpowiednie wskazówki ;)
Według mnie warto zacząć od takich przedmiotów jak: pojemnik na przybory biuoroweozdobne serduszkowaza bądź koszyk

Na koniec mam dla Was trochę zdjęć stworzonych przeze mnie oraz znalezionych w internecie przedmiotów:








Do następnego!

1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy pomysł, y robić coś ze starych gazet- tak to często tylko się kurzą ;)
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń