środa, 14 maja 2014

Co znajdzie na blogu?



Powieść

Uwielbiam nie tylko czytać, ale również...pisać. Do tej pory moje "dzieła" były rozdawane rodzinie i przyjaciołom do oceny, ale jest jedno, które widziałam tylko ja. Teraz dojrzałam do tego, aby się nim podzielić ze światem, a właściwie z Wami moi drodzy czytelnicy.


Literatura& Książki

Postanowiłam połączyć te dwa tematy, ponieważ uważam, że są one do siebie bardzo zbliżone. Na blogu często będą się pojawiać moje refleksje po obejrzeniu jakiegoś filmu, a jeszcze częściej...po przeczytaniu książki ;)


Języki

Jestem osobą, która kocha języki obce. Dwóch z nich uczę się na zaawansowanym poziomie i mam kilka pomysłów jak wykorzystać tę wiedzę na tym blogu. ;)


Moda

Nie ma co ukrywać, jak każda kobieta interesuję się modą. Może nie jest to ścisłe podążanie za najnowszymi trendami, ale jednak lubię wiedzieć co "w trawie piszczy", a przede wszystkim uwielbiam...zakupy ;) Jestem więc przekonana, że na blogu pojawi się co najmniej kilka postów o tej tematyce. ;)

Sztuka


A przede wszystkim rzeźbiarstwo i prace manualne to mój prawdziwy konik. wiedzą o tym moi znajomi, którzy co chwila widza mnie w nowych samodzielnie zrobionych kolczykach. Teraz i wy poznacie bliżej ten temat ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz