środa, 14 maja 2014

Dzień dobry!

Witam!
Chciałabym Was serdecznie powitać na moim blogu. Już na wstępie chciałabym się przyznać, że nie jest to mój pierwszy blog, a każdy poprzedni prędzej czy później umarł, jak to się mówi śmiercią naturalną ;) Jednak wierzę, ze tym razem będzie inaczej ;) Jednak to jak długo przetrwa ta strona zobaczymy wkrótce ;)
Przyznam szczerze, że postanowiłam, iż poświęcę tego bloga mojej pasji i...właśnie tutaj pojawił się problem. Mam tak wiele zainteresowań, że nie mogłam się zdecydować, aby wybrać tylko jedno z nich. Ostatecznie podjęłam decyzję, że blog będzie po trochu o każdym z moich zainteresowań. Ok, krótki wstęp już za mną. Teraz mogę zacząć myśleć o czym Wam w pierwszej kolejności napisać ;)
Mam nadzieję, że od czasu do czasu zajrzycie zobaczyć co nowego u mnie słychać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz