sobota, 30 sierpnia 2014

Moje ulubione zdjęcia z wakacji

Hej!
Dawno mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że zrezygnowałam z blogowania. Co to to nie! Po prostu wakacje były dla mnie niezwykle intensywnym ( ale i fantastycznym!) okresem. Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy i tak też już pojutrze wracamy do szkół. Aby umilić sobie ten ostatni weekend wakacji postanowiłam nieco powspominać te wspaniałe 2 miesiące....i wpadł mi do głowy pomysł, aby podzielić się z Wami moimi ukochanymi wspomnieniami uwiecznionymi na zdjęciach.Po chwili mała konsternacja i myśl: "kogo będą obchodzić moje zdjęcia?". Lecz zaraz kolejna myśl: Sekundka, przecież ten blog jest tak jakby moim pamiętnikiem i mogę tutaj pisać o wszystkim. Ufff... dlatego teraz zapraszam na krótką fotorelację z moich wakacji.

1. Macedonia
To właśnie zwiedzanie Skopjie, stolicy Macedonii, jest pierwszym punktem moich wakacji, któe chciałabym Wam pokazać:

Skopje, 2014

Skopje, 2014

Skopje, 2014

2. Grecja
Można powiedzieć, ze to właśnie ten kraj był głównym punktem mojej wakacyjnej podróży ;) Trzeba przyznać, ze kraj ten ma mnóstwo uroku, jak tylko będziecie mieć okazję to polecam odwiedzić Ateny i Saloniki. Są to miasta o niezwykłym uroku ;)

Grecja, 2014

Grecja, 2014

Grecja, 2014

Grecja, 2014

3. Serbia
Mój wyjazd zakończył się krótkim pobytem w serbskiej stolicy, Belgradzie. 
Belgrad, 2014

Belgrad, 2014


4. Europeade 2014:
Po powrocie z wyjazdu byłam wolontariuszem podczas festiwalu tańca i muzyki ludowej, który odbywał się w moim mieście. Byłam opiekunek grupy Belgów, którzy swoim humorem i optymizmem sprawili, iż był to najfajniejszy tydzień podczas tych wakacji.





5. Wakacyjne spacery z Funtkeim

Spacery z moim ukochanym psiakiem umilały mi czas podczas tegorocznych wakacji, zwłaszcza, że było to pierwsze lato z Funtkiem :P







Na koniec chciałabym się Wam jeszcze pochwalić krótkim filmikiem, który nagrałam jako formę pamiątki z wakacji :)




To by było na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieje, że choć części z Was taki typ postu przypadł do gustu, ponieważ myślę, że relacje fotograficzne będą się częściej pojawiać na blogu ;) 

A wy jak spędziliście wakacje? Odwiedziliście jakieś ciekawe miejsca? Pochwalcie się w komentarzach ;)

Do następnego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz